3 évesnél idősebb autójához is igényelheti az országúti segélyszolgálatot, ha a karbantartást Toyota márkaszervizben végezteti el.

 

 

Ingyenes segélyszolgálat 3 év után is

Toyota Eurocare országúti segélyszolgálat

 

 

Ismerje meg a Toyota Eurocare szolgáltatását!

A Toyota Eurocare a garancia kezdetétől számított 36 hónapon keresztül érvényes, de nem feltétlenül jár le csak azért, mert az Ön autója már elmúlt 3 éves. Csak annyit kell tennie, hogy 3 évesnél idősebb Toyotáján is Toyota márkaszervizben, az ott vásárolt eredeti Toyota alkatrészek és üzemi folyadékok felhasználásával végezteti el az előírt karbantartási munkákat, valamint az üzembiztonságot veszélyeztető hibák javítását. Ezek után mi ingyenesen további 1 évre meghosszabbítjuk az autóra érvényes Eurocare szolgáltatást. Ezután minden – Toyota márkaszervizben elvégeztetett - előírt karbantartás alkalmával ismételten meghosszabbítjuk további 1 évre a szolgáltatást egészen az autó 12 éves koráig.

Néhány szó a Toyota Eurocare országúti segélyszolgálatról

A Toyota Eurocare országúti segélyszolgálat a nap 24 órájában, az év minden napján készen áll a segítségnyújtásra azokban az esetekben, ha az alábbiak valamelyike bekövetkezne:

  • műszaki meghibásodás
  • kifogyott üzemanyag
  • balesetből eredő mozgásképtelenség
  • lemerült akkumulátor
  • defekt
  • elveszett vagy bezárt kulcs
  • betegség
 

 

  • amennyiben lehetséges, az autó helyszíni javítása
  • ha a javítás a helyszínen nem lehetséges, akkor az autót ingyenesen a legközelebbi hivatalos Toyota márkaszervizbe vontatják
  • ha Ön a közelben szeretné megvárni, míg autóját megjavítják, a Toyota Eurocare kifizeti Ön helyett a szállodai elhelyezést (a lakóhelytől 50 km-nél távolabb, legfeljebb 4 napra)
  • ha külföldön tartózkodik, és cserautót szeretne, akkor a javítás időtartamára de legfeljebb 3 napra az Önével megegyező kategóriájú gépkocsit biztosítunk
  • külföldön, bizonyos körülmények között – alternatív megoldásként - a Toyota Eurocare megszervezi és kifizeti az első osztályú vonatjegyet, amellyel Ön és utasai folytathatják utazásukat az eredeti úticéljuk felé, vagy visszatérhetnek lakhelyükre. A javítás befejezése után a megjavított autó átvételéhez is első osztályú vonatjegyet biztosítunk
  • amennyiben bizonyos fontos alkatrészek hiánya miatt a jármű javítása az adott külföldi szervizben nem megoldható, a Toyota Eurocare beszerzi és elküldi ezeket az alkatrészeket a Toyota márkaszerviznek, hogy az elvégezhesse a javítást
  • amennyiben külföldön a járműben utazó valamennyi autóvezető megbetegszik, és emiatt az utazás nem folytatható, a Toyota Eurocare a saját költségén biztosít sofőrt
  • ha ellopták az autóját, elveszett a hitelkártyája, megbetegedett, esetleg jogi vagy általános tanácsadásra van szüksége, a Toyota Eurocare csapata kész Önnek tanácsot adni, vagy továbbítani az üzenetét valakinek, akit értesítenie kell ilyen esetekben
  • abban az esetben, ha a jármű külföldön nem javítható, a Toyota Eurocare vállalja a költségeket, és megszervezi a jármű hazaszállítását az Ön által megadott magyarországi Toyota márkaszervizbe
 

 

Ha bárhol Európában problémája adódna Toyota gépkocsijával, kérjük, hívja a következő telefonszámok valamelyikét (Magyarországról ingyenes):

  • Magyarországról: 06-80-201-294
  • külföldről: +36-1-458-44-46*

* A nemzetközi hívókód minden európai országban „00”, kivéve Finnországban, ahol „990”

Ha a szolgáltatás további részleteiről érdeklődik, akkor kérjük olvassa el a Toyota Eurocare tájékoztató füzetet.